2021-11-01 07:54 Nyheder

Brand Zone: PriceRunners ny værktøj giver brands unik viden

Brand ZoneBrand Zone

PriceRunner hjælper allerede tusindvis af e-handlere med at styrke deres online salg. Nordens ledende tjeneste inden for online shopping udvider nu sin forretningsmodel og giver brands totalt kontrol over salget med det nye værktøj Brand Zone. 

PriceRunner, Danmarks største online tjeneste for pris- og produktsammenligning, når i dag ud til flere millioner besøgende. Nu lancerer PriceRunner det nye værktøj Brand Zone, hvor varemærker får unik indsigt i markedstendenser, og hvordan de klarer sig sammenlignet med konkurrenterne. 

Nem navigation
Online handel bliver en succes, når man sælger de rigtige produkter til de rigtige mennesker. Såvel butikker som varemærker behøver data og viden, som gør det nemmere at forbedre og optimere sit salg.
Derfor tilbyder PriceRunner nu Brand Zone, hvor brands let og enkelt kan se, hvor populære deres produkter er hos brugerne, hvilke butikker der sælger produkterne til hvilken pris, og hvad lagerstatus er for forskellige modeller. Man har derfor mulighed for at reagere proaktivt og fylde lagrene op, hvis visse produkter er ved at være udsolgte. 

Peter Wulff, Sales manager hos PriceRunner fortæller, at fordelene med Brand Zone blandt andet er, at informationen opdateres i realtid og baseres på data fra flere millioner besøgende.

Vi ved, at mange brands savner mere information om, hvordan det går for deres produkter på markedet. Med Brand Zone har de et værktøj, som giver mulighed for at følge produkterne i realtid og desuden kunne se, hvordan man står sig mod konkurrenterne, siger Peter Wulff. 

En vigtig funktion er Markedsanalyse, hvor brands kan se præcist, hvor meget trafik der tilfalder ens brand, og hvor meget trafik, konkurrenterne får. Man kan filtrere på forskellige kategorier, så man ser trafiktallene for f.eks. løbesko, gummistøvler, indesko, vandrestøvler  - baseret på hvilke varer man producerer. 

Brand Zone markedsanalyse

Peter Wulff tror, at Markedsanalyse bliver et værdsat værktøj for de brands, der bruger PriceRunner som salgsplatform.

 

Det er et utroligt stærkt værktøj, hvor du som varemærke får et hurtigt overblik over markedet, men du kan også gå et lag dybere og sammenligne specifikke konkurrenter og produkter.

PriceRunner har også lanceret Merchant Zone for butikker, samt Publisher Zone for publicister og medier, som har et affiliate samarbejde med PriceRunner.

PriceRunners Brand Zone er gratis indtil den 31/12 2021 for alle brands.

 



Om PriceRunner

PriceRunner er Danmarks største pris- og produktsammenligningstjeneste med 2,8 millioner produkter hos 7400 butikker i 25 forskellige lande, som alle leverer til Danmark. Vi har godt 160 medarbejdere i Stockholm, Sverige og Nykøbing, Danmark. Hver måned hjælper vi forbrugere med at finde bedre og billigere produkter og samtidigt spare penge ved at bruge PriceRunners tjenester. De kan sammenligne produkter, priser, specifikationer, læse professionelle produkttests og se andre brugeres anmeldelser og anbefalinger af butikker og varer. PriceRunner er en helt uafhængig virksomhed, vi ejes ikke af nogen producenter, og vi er ikke afhængige af dem, butikker eller organisationer med interesse i at sprede partisk information. Vores mål er at hjælpe forbrugerne med at finde de bedste produkter til en bedre pris.


Kontakter

Katrine Barslev
Forbrugerekspert og kommunikationsansvarlig PriceRunner Danmark
Katrine Barslev