2020-03-11 11:48Pressemeddelelse

PriceRunner: Medarbejdere skal arbejde hjemmefra

PriceRunnerPriceRunner

Alle medarbejdere på produkt-og prissammenligningstjenesten PriceRunner er her til morgen blevet orienteret om at virksomheden fra og med torsdag morgen bliver delt i to hold.

Det betyder at halvdelen af medarbejdere skal arbejde hjemmefra, mens den anden halvdel er på virksomhedens kontor i Nykøbing Falster. Medarbejdere arbejder hjemme en uge ad gangen, hvorefter de møder ind på kontoret. Det andet hold arbejder derefter hjemme.

Baggrunden for beslutningen om at halvdelen af virksomhedens medarbejdere skal arbejde hjemmefra er den aktuelle smittefare fra Corona virus.

Vi tager situationen meget seriøst, og tager dette skridt for at sikre vores medarbejdere og deres nærmeste på bedst mulig måde. Vi har et stort ansvar som virksomhed for at gøre hvad vi kan for at begrænse smitten, siger Martin Andersen, direktør PriceRunner i Danmark.

PriceRunner står bag Danmarks største produkt- og prissammenligningstjeneste, og har i de seneste uger oplevet en voldsom stigning i søgning efter produkter som håndsprit, mundbind og feber termometre.

PriceRunner er den største uafhængige pris og produkt sammenligningstjeneste i Danmark med mere 1,7 millioner produkter. Vi sammenligner priser fra 8.000 butikker i 27 lande, der alle leverer til Danmark. PriceRunner har samlet mere end 10 millioner besøg om måneden i de fire lande, som vi opererer i. Vi hjælper millioner af forbrugere til at finde bedre produkter og samtidigt spare penge gennem køb til billigste pris. På PriceRunner kan du sammenligne produkter, priser, specifikationer, læse professionelle produkttest og brugeranmeldelser af produkter og butikker. Virksomheden har 130 ansatte på kontorerne i Stockholm, Sverige og Nykøbing Falster, Danmark.