2020-02-07 13:23Pressemeddelelse

PriceRunner i samarbejde med King of Nordic

PriceRunner i samarbejde med King of NordicPriceRunner i samarbejde med King of Nordic

PriceRunner indgår nyt samarbejde med King of Nordic Championship – Nordens førende CS:GO turnering.

Vi kommer til at vise de bedste priser på udvalgte gaming produkter under kampene, og dermed giver vi alle gamerne en god mulighed for at gøre en god handel, siger Philip Johannessen, Head of Branding and Social, PriceRunner.

Gaming kategorien er stor på PriceRunner med mange tusinde forskellige produkter, der kan sammenlignes priser på. Alt lige fra Gaming stole til gamer computere er det muligt at sammenligne priser på, og der kan i gennemsnit altid spares op til 30 procent ved at han sammenligne prisen og handle i billigste butik fremfor den dyreste butik.

King of Nordic er nordens største e-sports turnering i CS:GO, og er en turnering for kommende talenter og stjerner i Counter Strike eliten i Norden. Hidtil har op imod 2500 spillere deltaget i hver sæson af King of Nordic.

King of Nordic Championship blev grundlagt i 2015 og det er nu 15. sæson, der starter.

2020 udgaven af turneringen starter 7. februar med nationale kvalifikationsturneringer i Danmark, Sverige, Norge og Finland med afsluttende nordiske finaler hver uge. Der er i alt med 8 afdelinger i denne runde af King of Nordic Championship.

Det bliver en super god mulighed for os her på PriceRunner at samarbejde med King of Nordic, og vise os frem for gamerne på en for os ny platform Twitch,  siger Philip Johannessen.

King of Nordic kan følges live via steam på Twitch

Vi satser på at kunne tilbyde gamerne gode tilbud fra alle gamer udstyrsbutikkerne på PriceRunner til en målgruppe, der betyder meget for os, siger Philip Johannessen.

Læs mere om King of Nordic turneringen her

PriceRunner er den største uafhængige pris og produkt sammenligningstjeneste i Danmark med mere 1,7 millioner produkter. Vi sammenligner priser fra 7.400 butikker i 27 lande, der alle leverer til Danmark. PriceRunner har samlet mere end 10 millioner besøg om måneden i de fire lande, som vi opererer i. Vi hjælper millioner af forbrugere til at finde bedre produkter og samtidigt spare penge gennem køb til billigste pris. På PriceRunner kan du sammenligne produkter, priser, specifikationer, læse professionelle produkttest og brugeranmeldelser af produkter og butikker. Virksomheden har 130 ansatte på kontorerne i Stockholm, Sverige og Nykøbing Falster, Danmark.