2021-04-02 08:52Pressemeddelelse

Hvem bliver årets e-handler 2021?

Årets e-handler 2021Årets e-handler 2021

Lige nu bliver Danmarks bedste e-handlere stemt på af de danske forbrugere - lad din stemme blive hørt!

Hvert år siden 2004 har danske forbrugere stemt på deres yndlingsbutikker og kåret de allerbedste webshops i PriceRunners konkurrence: Årets e-handler. Afstemningen er i fuld gang og slutter den 11 april.

E-handlerne konkurrerer i 20 forskellige kategorier såsom: "badeværelse", "børn og familie", "computerprodukter", "foto og video", "fritid" og "hjem og indretning”, hvor kategorivinderne får den eftertragtede titel "Årets e-handler".

Én samlet vinder kan tage grand-slam titlen som "Årets Butik 2021".

Sådan fungerer konkurrencen:

• I en række uger har danske forbrugere mulighed for at afgive deres stemme i deres yndlingsbutikker. Afstemningen er allerede begyndt og løber indtil den 11 april.
  • Tre finalister i hver kategori vælges af PriceRunner baseret på antallet af stemmer, som hver butik har modtaget og på deres kundeanmeldelser i de sidste seks måneder.
  • De tre finalister evalueres i sidste ende af en ekstern mystery-shopping virksomhed, hvor kundeoplevelsen i hver butik evalueres efter kriterier som miljøtænkning, levering og kunderespons.
  • Ud over at PriceRunner udpeger en vinder pr. kategori, vælges der også en samlet vinder af den prestigefyldte titel – Årets Butik 2021!
  • Mere information om konkurrencen kan findes her: Klik her

Vinderen i 2021 vil blive annonceret den 7 maj.

Klik her for at deltage!

Her er 5 tidligere vindere af konkurrencen:

• 2020: Sportmaster – Årets Butik
  • 2019: Apopro – Årets Butik
  • 2020: LampeGuru - Kategori: Bolig & Indretning
  • 2020: Matas - Kategori: Skønhed
  • 2020: Stylepit – Kategori: Tøj & Tilbehør

Du kan finde flere informationer om de tidligere vindere her: Klik her

PriceRunner er Danmarks største sammenligningstjeneste med mere end 2,2 millioner produkter i 8.700 butikker i 30 lande, der alle leverer til Danmark. PriceRunner har samlet mere end 9 millioner besøg om måneden på www.pricerunner.dk, hvor brugerne gratis kan sammenligne produkter, priser, specifikationer, læse professionelle test og brugeranmeldelser af produkter og butikker PriceRunner er en uafhængig tjeneste. Vi er ikke ejet af producenter og er ikke afhængige af dem, butikker eller andre med interesse i at videregive partisk information. Det er vores mission at hjælpe forbrugerne med at finde det rette produkt til den bedste pris. Hver måned hjælper vi millioner af forbrugere med at finde de rette produkter og samtidigt spare penge ved at anvende PriceRunners tjenester. Virksomheden har 150 ansatte på kontorerne i Stockholm, Sverige og Nykøbing Falster, Danmark.