2021-05-10 14:15Pressemeddelelse

Eventyrsport vinder prisen som Årets butik 2021

Årets e-handler 2021

Forbrugerne har stemt på de 20 bedste e-handlere i Danmark. Topscorer er Eventyrsport, som samlet har fået de bedste bedømmelser.

PriceRunner har kåret Eventyrsport som Årets e-handler. Desuden vinder Eventyrsport i kategorien “Fritid”. Det sker på baggrund af en afstemning blandt PriceRunners brugere, som har haft mulighed for at pege på de danske onlinebutikker, de synes bedst om, samt en uvildig vurdering fra en Mystery Shopper.

I begrundelsen står:

Eventyrsport vinder både titlen som Årets e-handler 2021 i kategorien 'Fritid' og tager titlen som Årets Butik 2021. De kan være stolte af en hjemmeside, hvor det er let for kunderne at navigere rundt. Butikken ligger i top med god kundesupport, og det er nemt at komme i kontakt med en medarbejder - svarene kommer hurtigt, er præcise og personlige.

Lars S. Sørensen

Lars S. Sørensen, CEO for Eventyrsport

Det er et kæmpe skulderklap til hele organisationen. En webshop som vores er et kæmpe team med mange mennesker fra lager til kundeservice til IT - et urværk, hvor det skal gå op i en højere enhed, siger Lars Sejer Sørensen, CEO for Eventyrsport, og fortsætter:

Vi har  årevis arbejdet med at lave en god kundeoplevelse. Det er ikke simpelt at lave en webshop i dag, for der er mange discipliner, der skal spille sammen. Men hvis jeg skal fremhæve en ting, så er det vores kundeservice. De gør en ekstra indsats. Det er et stort arbejde, at den enkelte kunde får et hurtigt og godt svar.

Det er 18. år i træk, at PriceRunner udnævner Årets e-handler blandt de 8.700 danske butikker, man kan finde priser og produkter fra på PriceRunner. For at blive nomineret til prisen som Årets e-handler, skal butikken have modtaget verificerede kundeanmeldelser på PriceRunner indenfor de seneste seks måneder.

Vi ser det som en af vores vigtige opgaver at sætte fokus på de butikker, der gør noget ekstra for at skabe en god kundeoplevelse. Og ved at fremhæve de gode eksempler, kan vi være med til at inspirere andre til at forbedre sig, hvilket er til fordel for alle - både forbrugerne, butikkerne og i sidste ende PriceRunner, forklarer Martin D. Andersen, direktør for PriceRunner Danmark.

De butikker, som lever op til dette kriterium, går videre til selve afstemningen, som foregår blandt PriceRunners brugere. De tre butikker, der får flest stemmer, går videre til finalen. Det er altså forbrugerne, som beslutter, hvem der vinder, på baggrund af deres oplevelse med den enkelte onlinebutik.

I finalen sender PriceRunner en Mystery Shopper fra et uvildigt eksternt firma på besøg i de tre udvalgte butikker. Det sker for at kunne bedømme den samlede købsoplevelse fra bestilling til levering. Her bliver butikken også bedømt på blandt andet bæredygtighe tiltag, levering og kundeservice.

Øvrige vindere:
  • Kategori: Bøger: Tales
  • Kategori: Autoudstyr: Dækster
  • Kategori: Foto & Video: Computersalg A/S

Se hele listen over vindere: Klik her

PriceRunner er Danmarks største sammenligningstjeneste med mere end 2,2 millioner produkter i 8.700 butikker i 30 lande, der alle leverer til Danmark. PriceRunner har samlet mere end 9 millioner besøg om måneden på www.pricerunner.dk, hvor brugerne gratis kan sammenligne produkter, priser, specifikationer, læse professionelle test og brugeranmeldelser af produkter og butikker PriceRunner er en uafhængig tjeneste. Vi er ikke ejet af producenter og er ikke afhængige af dem, butikker eller andre med interesse i at videregive partisk information. Det er vores mission at hjælpe forbrugerne med at finde det rette produkt til den bedste pris. Hver måned hjælper vi millioner af forbrugere med at finde de rette produkter og samtidigt spare penge ved at anvende PriceRunners tjenester. Virksomheden har 150 ansatte på kontorerne i Stockholm, Sverige og Nykøbing Falster, Danmark.