2020-03-19 10:53Pressemeddelelse

Eksplosion i hjemmelevering i kampen mod Corona smitte

Hjemmelevering

Bestil hjemme og få det leveret hjemme

Et stort antal danske online butikker er med kort varsel begyndt at tilbyde hjemmelevering. Samtidigt lancerer produkt- og prissammenligningstjenesten PriceRunner ny og nem måde at finde butikker med hjemmelevering.

Det sker som en konsekvens af Corona Covid-19 krisen, hvor danskerne anbefales at undgå unødigt kontakt med hinanden.

På meget kort tid har en lang række online butikker ændret deres leveringsmuligheder, og kunderne kan nu få leveret de bestilte produkter lige til døren. Det sker samtidigt med at vi kan se en betydelig stigning i den samlede onlinehandel, siger Martin Andersen, direktør for PriceRunner.

PriceRunner er Danmarks største produkt- og prissammenligningstjeneste med priser på over 1,7 millioner produkter fra mere end 8.000 butikker.

Hjemmelevering fremhæves

Myndighederne anbefaler at danskerne bliver hjemme og undgår kontakt med andre mennesker. Derfor er det blevet afgørende for mange at de kan få leveret varer og produkter lige til døren.

Hjemmelevering fremhæves

Som konsekvens af den voldsomme fokus på hjemmelevering har vi kontaktet alle butikker, der er med på PriceRunner for at få informationer om hjemmelevering. Det betyder, at forbrugerne nu nemt kan se om de kan få det leveret hjemme, når de laver en prissammenligning, siger Martin Andersen.

Læs mere om hjemmelevering her  https://www.pricerunner.dk/guide/hjemmelevering

PriceRunner er den største uafhængige pris og produkt sammenligningstjeneste i Danmark med mere 1,7 millioner produkter. Vi sammenligner priser fra 8.000 butikker i 27 lande, der alle leverer til Danmark. PriceRunner har samlet mere end 10 millioner besøg om måneden i de fire lande, som vi opererer i. Vi hjælper millioner af forbrugere til at finde bedre produkter og samtidigt spare penge gennem køb til billigste pris. På PriceRunner kan du sammenligne produkter, priser, specifikationer, læse professionelle produkttest og brugeranmeldelser af produkter og butikker. Virksomheden har 130 ansatte på kontorerne i Stockholm, Sverige og Nykøbing Falster, Danmark.