2020-03-13 05:45Pressemeddelelse

Corona krisen: Sådan finder du produkter på lager

Sådan finder du produkter på lager

PriceRunner sætter nu alle kræfter ind på at hjælpe danskerne med at finde de produkter, der kan begrænse smitten med Corona virus. Det sker blandt andet ved hjælpe af ny e-mailservice, hvor du kan få besked så snart en af de mere end 100 netbutikker, der sælger håndsprit igen har produkterne på lager.

Vi har alle et stort ansvar for at hjælpe danskerne med at finde de produkter, som de har brug for lige nu. I en krisetid som denne, hvor der er stor efterspørgsel på enkelte produkter, skal vi gøre det nemt for danskerne at få et overblik over hvor de er på lager og hvor de kan købes, siger Martin Andersen, direktør PriceRunner.

PriceRunner er Danmarks største produkt- og prissammenligningstjeneste, hvor der kan søges priser på mere end 1,7 millioner produkter i 8.000 butikker.

Lige nu er den store udfordring for danskerne – at især håndsprit næsten ikke er til at opdrive. Det er stort set udsolgt overalt.

Vi har i de seneste dage set et helt vildt højt antal søgninger efter håndsprit – op til 20 gange højere end normalt på de mest populære produkter. 9 ud 10 mest søgte produkter pt er håndsprit. Lige efter kommer mundbind og feber termometre, siger Martin Andersen.

Produkt-og prissammenligningstjenesten PriceRunner har på kort tid forbedret muligheden for at finde de mest eftersøgte produkter indenfor kategorierne håndsprit, mundbind og engangshandsker.

Hvis du som forbruger leder efter butikker, der har håndsprit eller andre Corona virus produkter på lager, kan du nu hurtigt få overblik via PriceRunner, siger Martin Andersen.

Alle butikker, der sælger produkterne, er med i oversigten og via funktionen ”Vis kun på lager” får du hurtigt en oversigt over hvilke produkter, der er på lager i butikkerne.

Vis på lager funktion på PriceRunner

Priser og lagerstatus på produkterne bliver opdateret i realtid, og det kan hurtigt give forbrugerne et overblik over hvor og til hvilken pris de kan købe for eksempel håndsprit eller andet produkt, de har brug for i forbindelse den aktuelle Corona virus smittefare.

Få en mail når produktet kommer på lager

Lager status ændrer sig hele tiden og produkter bliver hurtigt udsolgt. Derfor kan du nu også få besked via mail lige så snart produktet igen er på lager i en butik, og det er med til at gøre det overskueligt at finde håndsprit eller andre af de stærkt eftertragtede produkter, siger Martin Andersen.

Læs mere her om hvordan du nemt finder produkter på lager

Du kan også læse mere her om hvordan du nemt får besked, når et produkt igen er på lager.

PriceRunner er den største uafhængige pris og produkt sammenligningstjeneste i Danmark med mere 1,7 millioner produkter. Vi sammenligner priser fra 8.000 butikker i 27 lande, der alle leverer til Danmark. PriceRunner har samlet mere end 10 millioner besøg om måneden i de fire lande, som vi opererer i. Vi hjælper millioner af forbrugere til at finde bedre produkter og samtidigt spare penge gennem køb til billigste pris. På PriceRunner kan du sammenligne produkter, priser, specifikationer, læse professionelle produkttest og brugeranmeldelser af produkter og butikker. Virksomheden har 130 ansatte på kontorerne i Stockholm, Sverige og Nykøbing Falster, Danmark.